Ben je beheerder en heb je een vraag voor onze supportafdeling? Je kunt ons bereiken via Intercom of door ons te bellen op 088 522 6879. We schrijven dan je naam, telefoonnummer en e-mailadres op en vragen je kort waar je vraag over gaat. Met deze informatie maken we een terugbelverzoek. Zodra een supportmedewerker beschikbaar is, bellen we je terug.

Iedereen die de rol beheerder heeft in PulseWeb.

  • Nadat je bent ingelogd als beheerder in PulseWeb wordt de Intercom-knop getoond;

 

 

 

  • Klik op de Intercom-knop en kies voor de knop Nieuw Gesprek;
  • Stel je vraag (je kunt ook een bijlage toevoegen);
  • Stuur het bericht door op enter te drukken of op het pijltje

We streven ernaar om binnen een uur een eerste reactie te geven. Omdat het aanbod van berichten erg wisselend is kan deze tijd variëren. Intercom berekent op basis van de drukte een verwachte responstijd.

Na het kiezen van de chatknop, kun je kiezen voor “Zie vorige gesprekken“.

Type het emailadres van de persoon die je wil koppelen; dan zorgen wij dat deze persoon wordt gekoppeld aan de conversatie.

Binnen Intercom is dat niet zichtbaar. De foto’s die je ziet, zijn de medewerkers die het meest hebben beantwoord in de afgelopen periode.

Wij publiceren in Intercom een bericht wat direct in het scherm wordt getoond en in de Messenger wordt een melding getoond.

De Messenger is het scherm wat je ziet als je de Intercom knop hebt geselecteerd.

 

 

Alle informatie over storingen wordt ook opgenomen op de storingen pagina. Deze pagina kun je hier vinden:

https://intercom.help/pulseweb/nl/articles/3467543-storingspagina

Voer onder Vind snel je antwoord een zoekterm in en druk op de blauwe button. Alle gevonden artikelen worden weergegeven.